گاهی دلم می خواهد ...







گاهی دلم می خواهد ...  

 

http://www.ashpazonline.com/weblog_photos/parikhoshgele_ashpazonline_weblog_1362160722.jpg

 

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد !

گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد !!

نه به شکل دوستت دارم

و یا نه به شکل بی تو میمیرم

ساده باشد ، مثل :

دلتنگ نباش ، فردا روز دیگریست ...!

 

 



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت20:49---21 فروردين 1392
میگفتند:
سختی ها نمک زندگــــــی است
امّا چرا کسی نفهمید
“نمــــــک” برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست
مزه “درد” میدهد…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, | 17:42 | + | موضوع: <-CategoryName-> |